GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
BT208.3B2 E-Ticaret Seçmeli Ders Grubu 2 4 4,00

Önlisans


Türkçe


İnternet uygulamalarına ilişkin bilgi eksikliklerini gidererek ,İnternet üzerinden gerçekleştirilen pazarlama uygulamaları ile ilgili kavramları açıklamak.


-


1 Elektronik ticaret hakkında genel bilgiler ile uygulamalara yatkınlık kazanılır.
2 Elektronik pazarlama kavramı tanımlanır.
3 Dijital pazarlama ve mobil pazarlama kavramları tanımlanır.
4 Sosyal ağlar ve pazarlamanın bütünselleşmesi tartışılır.


Yok


Yok


Elektronik Ticaretin Tanımı/Türleri/ Tarihsel Gelişimi/İnternetin Tanımı/ İnternette Pazarlamaya Giriş/İnternette Pazarlama Araştırması/İntenet Bankacılığ/ İnternette Ödeme Sistemleri/Satışçıların Gözetim ve Kontrolü


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 E-ticarete giriş
2 İnternet altyapısı: İnternet ve WWW teknolojisi
3 Web üzerinde satış: Kâr modelleri ve web kimliği yaratmak
4 Web üzerinde pazarlama
5 Endüstriyel pazarda faaliyetler: verimlilik artışı ve maliyetlerin azaltılması
6 Endüstriyel pazarda faaliyetler: verimlilik artışı ve maliyetlerin azaltılması
7 Sosyal ağlar oluşturma
8 Mobil Ticaret
9 E-ticaret çevresi: Yasal, etik ve vergi kuralları
10 Web veri tabanı donanım ve yazılımları
11 E-ticaret yazılımları
12 E-ticaret yazılımları
13 E-ticaret yazılımları
14 E-ticaret yazılımları
15 Sınav
16 Sınav

-



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 14 3 42
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 14 4 56
Toplam İş Yükü (saat) 128

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
ÖÇ 1 2
ÖÇ 2 2
ÖÇ 3 2
ÖÇ 4 2
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek