Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SÇG208B.2 | Çocukla İletişim | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 3,00 |
Önlisans
Türkçe
Öğrencilerin, çocukla iletişim kurmanın önemini, çocuğu dinleme, çocukla konuşma, sen dili- ben dili, çocukla sağlıklı ve sağlıksız iletişim kurmanın çocuk üzerindeki etkilerini kavrayabilmesi amaçlanmıştır.
Öğr. Gör. Ahmet Ali ÇELİK
1 | İletişim sürecini bilir. |
2 | Çocukla etkili iletişim kurma yöntemlerini bilir. |
3 | Etkin dinlemenin önemini kavrar. |
4 | İletişim engellerini bilir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
İletişimin tanımı, önemi, iletişim sürecinin temel öğeleri, iletişimi etkileyen faktörler, iletişimi engelleyen bireysel tutum ve davranışlar, çocukla iletişim kurmanın önemi, çocuğu dinleme, çocukla konuşma, sen dili- ben dili, çocukla sağlıklı ve sağlıksız iletişim kurmanın çocuk üzerindeki etkileri, anne- çocuk, baba- çocuk, çocuk ve kardeşler arasındaki iletişim.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Dersin Tanıtımı: Giriş, Amaç Ve Öğrenim Hedefleri | ||
2 | İletişim | ||
3 | İletişim | ||
4 | Çocuklarla etkili iletişim teknikleri | ||
5 | Çocuklarla etkili iletişim teknikleri | ||
6 | Aile çocuk arasındaki etkili iletişim | ||
7 | Aile çocuk arasındaki etkili iletişim | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Aileyle etkili iletişim kurma teknikleri | ||
10 | Aileyle etkili iletişim kurma teknikleri | ||
11 | Aileyle etkili iletişim kurma teknikleri | ||
12 | İş hayatında iletişim | ||
13 | Personelle etkili iletişim tekniklerini uygulama | ||
14 | Personelle etkili iletişim tekniklerini uygulama | ||
15 | İletişimde Drama Uygulamaları |
Voltan Acar, N. (2008). İnsan İlişkileri ve İletişim, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 30 | 3 | 90 |
Toplam İş Yükü (saat) | 93 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | |
ÖÇ 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
ÖÇ 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
ÖÇ 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
ÖÇ 4 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 |