Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ECSTJB | Staj | Zorunlu Ders | 1 | 2 | 8,00 |
Önlisans
Bu dersin amacı öğrencilerin, okulda öğrenilen teorik ve pratik bilgilerini kliniklerde ve ambulanslarda uygulamaya geçirmesidir.
Öğr.Gör.Ömer ÖZTEN
1 | okulda öğrandiği bilgilerin uygulamasını yapabilme |
2 | İlaç çeşitlerini tanıma ve Eczaneyi tanıma |
3 | Majistral Reçeteyi okuyabilme ve Majistral İlaçlar hakkında bilgi sahibi olma |
4 | Majistral formülasyonlarına uyan ilaç çeşitleri hakkında yeterli bilgi donanımı kazanma |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Serbest eczanelerde ve hastane eczanelerinde sağlık hizmeti sunumunu öğrenme ve tecrübe kazanmaya başlama
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Eczane ortamını tanıma, eczacı ile hasta arasındaki iletişimi gözlemleme, eczanede sunulmakta olan sağlık hizmeti hakkında değerlendirmede bulunma ve majistral formülasyonları içeren majistral reçeteleri okuyabilme ile eczacının bu formülasyonlara uyan majistral ilaç yapma usullerini gözlemleme | ||
2 | Eczane ortamını tanıma, eczacı ile hasta arasındaki iletişimi gözlemleme, eczanede sunulmakta olan sağlık hizmeti hakkında değerlendirmede bulunma ve majistral formülasyonları içeren majistral reçeteleri okuyabilme ile eczacının bu formülasyonlara uyan majistral ilaç yapma usullerini gözlemleme | ||
3 | Eczane ortamını tanıma, eczacı ile hasta arasındaki iletişimi gözlemleme, eczanede sunulmakta olan sağlık hizmeti hakkında değerlendirmede bulunma ve majistral formülasyonları içeren majistral reçeteleri okuyabilme ile eczacının bu formülasyonlara uyan majistral ilaç yapma usullerini gözlemleme | ||
4 | Eczane ortamını tanıma, eczacı ile hasta arasındaki iletişimi gözlemleme, eczanede sunulmakta olan sağlık hizmeti hakkında değerlendirmede bulunma ve majistral formülasyonları içeren majistral reçeteleri okuyabilme ile eczacının bu formülasyonlara uyan majistral ilaç yapma usullerini gözlemleme | ||
5 | Eczane ortamını tanıma, eczacı ile hasta arasındaki iletişimi gözlemleme, eczanede sunulmakta olan sağlık hizmeti hakkında değerlendirmede bulunma ve majistral formülasyonları içeren majistral reçeteleri okuyabilme ile eczacının bu formülasyonlara uyan majistral ilaç yapma usullerini gözlemleme | ||
6 | Eczane ortamını tanıma, eczacı ile hasta arasındaki iletişimi gözlemleme, eczanede sunulmakta olan sağlık hizmeti hakkında değerlendirmede bulunma ve majistral formülasyonları içeren majistral reçeteleri okuyabilme ile eczacının bu formülasyonlara uyan majistral ilaç yapma usullerini gözlemleme |
Yok
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Evet
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 9 | 20 | 180 |
Gözlem | 14 | 5 | 70 |
Toplam İş Yükü (saat) | 250 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 |
ÖÇ 2 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 |
ÖÇ 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 |
ÖÇ 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |