Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
İŞSD | Seminer Dersi | Zorunlu Ders | 2 | 4 | 6,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Bu dersin amacı, öğrencilerin literatür araştırması yaparak belirli bir konuda bilgi toplama, topladıkları bilgiyi sentezleyerek rapor haline getirip sunmalarını sağlamaktır.
Danışman
1 | Ulaştığı sonuçları bilimsel bir rapor haline getirebilme. |
2 | Topladığı bilgileri sentezleyebilme, analiz edebilme ve yorumlayabilme. |
3 | Verilen bir konuda detaylı literatür araştırması yapabilme. |
4 | Ulaştığı sonuçları topluluk önünde sunabilme. |
Birinci Öğretim
yok
Yok
Yüksek lisans eğitiminin ikinci yarısında danışman öğretim üyesinin denetiminde çalışmak istediği konuya yönelik olarak literatür çalışması, veri toplama, derleme, analiz etme ve sonuçları raporlayarak sunmayı kapsayan faaliyetlerden oluşur.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Seminer konusunun belirlenmesi | ||
2 | Literatür araştırması | ||
3 | Literatür araştırması | ||
4 | Literatür araştırması | ||
5 | Veri toplama | ||
6 | Veri toplama | ||
7 | Veri toplama | ||
8 | Veri analizi | ||
9 | Veri analizi | ||
10 | Veri analizi | ||
11 | Veri analizi | ||
12 | Rapor hazırlama | ||
13 | Rapor hazırlama | ||
14 | Rapor hazırlama | ||
15 | Rapor hazırlama | ||
16 | Sunum |
Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Gözlem | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Seminer | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 30 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 70 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Rapor Sunma | 3 | 1 | 3 |
Seminer | 1 | 2 | 2 |
Makale Kritik Etme | 10 | 6 | 60 |
Bireysel Çalışma | 10 | 6 | 60 |
Okuma | 10 | 6 | 60 |
Toplam İş Yükü (saat) | 185 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | |
ÖÇ 1 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 |
ÖÇ 2 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 |
ÖÇ 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 |