Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
akış diyagramlar |
2 |
girdi-çıktı kavramları |
3 |
döngüler |
4 |
karar yapıları, |
5 |
karar verme
ve döngüsel problemlere uygun algoritmaların geliştirilmesi |
6 |
algoritma ve akış şemalarının görselleştirilerek kullanıldığı (scratch, code.org gibi) programların uygulamaları |
7 |
fonksiyon kullanarak
uygun çözün algoritmalarının oluşturulması |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
akış diyagramlar |
|
|
2 |
girdi-çıktı kavramları |
|
|
3 |
döngüler |
|
|
4 |
karar yapıları, |
|
|
5 |
karar verme
ve döngüsel problemlere uygun algoritmaların geliştirilmesi |
|
|
6 |
algoritma ve akış şemalarının görselleştirilerek kullanıldığı (scratch, code.org gibi) programların uygulamaları |
|
|
7 |
fonksiyon kullanarak
uygun çözün algoritmalarının oluşturulması |
|
|
8 |
ARA SINAV |
|
|
9 |
tek ve çift boyutlu diziler kullanarak uygun çözüm algoritmalarının geliştirilmesi; |
|
|
10 |
Bilgisayar Cebir Sistemlerinde kodlanması
ve uygulamaları. |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Derse Katılım |
14 |
1 |
14 |
Gözlem |
3 |
2 |
6 |
Gösterme |
3 |
2 |
6 |
Bireysel Çalışma |
5 |
2 |
10 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
8 |
8 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
7 |
7 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
54
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
ÖÇ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek