Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Bugünün iletişim dinamiklerinde interaktif reklamcılığın hayati önemini kavramak. |
2 |
Çevrimiçi ve çevrimdışı interaktif reklamcılığın konvansiyonel reklamcılıktan nasıl farklılıklar gösterdiğine dair bir anlayış edinmek. |
3 |
Çevrimiçi ve çevrimdışı interaktif reklamcılığın konvansiyonel reklamcılıktan nasıl farklılıklar gösterdiğine dair bir anlayış edinmek. |
4 |
İnteraktif reklamcılığı şekillendiren yaratıcı, tasarımsal ve sosyal unsurları analiz edebilmiş ve tartışmış olmak. |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
İnteraktif Reklamcılığa Giriş |
|
|
2 |
Grup Çalışması: İnteraktif reklamların en iyi örneklerinin analizi. |
|
|
3 |
Hikayeciliğin interaktif reklamcılıktaki önemi |
|
|
4 |
Hikayecilik konusunun devamı, marka hikayeleri analizi- Grup çalışması |
|
|
5 |
Sosyal medya topluluğu oluşturmak ve yönetmek |
|
|
6 |
Twitter ve Dijital Ölçüm |
|
|
7 |
Vize sınavı |
|
|
8 |
Facebook nasıl daha verimli kullanılabilir? – Hedefleme ve değerlendirme |
|
|
9 |
Youtube ve etkileyenleri |
|
|
10 |
VR teknolojisinin kullanımı – en iyi örnek analizleri |
|
|
11 |
Video oyunlar – en iyi örnek analizleri |
|
|
12 |
Mobil reklamcılık / Native reklamcılık, En iyi örnek analizleri |
|
|
13 |
Mobil reklamcılık / Native reklamcılık, En iyi örnek analizleri |
|
|
14 |
Cannes kısmı: 2017 interaktifte en iyi Cannes yarışmacılarının analizi |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Beyin Fırtınası |
12 |
3 |
36 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
66
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
ÖÇ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek