GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
0 0 0

Lisans





1 Bugünün iletişim dinamiklerinde interaktif reklamcılığın hayati önemini kavramak.
2 Çevrimiçi ve çevrimdışı interaktif reklamcılığın konvansiyonel reklamcılıktan nasıl farklılıklar gösterdiğine dair bir anlayış edinmek.
3 Çevrimiçi ve çevrimdışı interaktif reklamcılığın konvansiyonel reklamcılıktan nasıl farklılıklar gösterdiğine dair bir anlayış edinmek.
4 İnteraktif reklamcılığı şekillendiren yaratıcı, tasarımsal ve sosyal unsurları analiz edebilmiş ve tartışmış olmak.



Yok



Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 İnteraktif Reklamcılığa Giriş
2 Grup Çalışması: İnteraktif reklamların en iyi örneklerinin analizi.
3 Hikayeciliğin interaktif reklamcılıktaki önemi
4 Hikayecilik konusunun devamı, marka hikayeleri analizi- Grup çalışması
5 Sosyal medya topluluğu oluşturmak ve yönetmek
6 Twitter ve Dijital Ölçüm
7 Vize sınavı
8 Facebook nasıl daha verimli kullanılabilir? – Hedefleme ve değerlendirme
9 Youtube ve etkileyenleri
10 VR teknolojisinin kullanımı – en iyi örnek analizleri
11 Video oyunlar – en iyi örnek analizleri
12 Mobil reklamcılık / Native reklamcılık, En iyi örnek analizleri
13 Mobil reklamcılık / Native reklamcılık, En iyi örnek analizleri
14 Cannes kısmı: 2017 interaktifte en iyi Cannes yarışmacılarının analizi



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Beyin Fırtınası 12 3 36
Toplam İş Yükü (saat) 66

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek