Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Özel eğitimin önemini anlayabilme ve temel ilkelerini bilme. |
2 |
Özel eğitime gereksinimi olan öğrencileri tanıma. |
3 |
Farklı türdeki yetersizlikleri tanıyabilme ve bunlara yönelik eğitim öğretim programları geliştirebilme. |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Özel eğitimin temelleri. |
|
|
2 |
Özel eğitimin temelleri. |
|
|
3 |
Yasa yönetmelikler,gönderme süüreci, tanılama süreci,ram değerlendirme,anne babalar, aileler,özel gereksinimli olma durumu,aile uzman ilişkisi. |
|
|
4 |
Yasa yönetmelikler,gönderme süreci, tanılama süreci,ram değerlendirme,anne babalar, aileler,özel gereksinimli olma durumu,aile uzman ilişkisi. |
|
|
5 |
Zihinsel yetersizlik. |
|
|
6 |
İşitme yetersizliği |
|
|
7 |
Görme yetersizliği. |
|
|
8 |
Vize Sınavı |
|
|
9 |
Erken çocukluk özel eğitimi. |
|
|
10 |
Öğrenme güçlükleri. |
|
|
11 |
Duygusal ve davranışsal bozukluklar. |
|
|
12 |
Otizm spektrum bozukluğu. |
|
|
13 |
İletişim bozukluklar. |
|
|
14 |
Üstün zekalılar ve üstün yetenekliler. |
|
|
15 |
Fiziksel yetersizlikler. |
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
4 |
10 |
40 |
Final Sınavı |
5 |
10 |
50 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
90
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
ÖÇ 1 |
3
|
|
|
|
2
|
3
|
2
|
2
|
2
|
4
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
2
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
2
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
4
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek