Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Alan derslerinde kullanılan kitapları inceleyebilir. |
2 |
Alan öğretim programlarını inceleyebilir |
3 |
Mikroöğretim uygulamaları yapabilir. |
4 |
Öğretmen yeterliklerini kavrayabilir. |
5 |
Alan öğretim ortamlarını inceleyebilir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Dersin tanıtımı, yol haritasının verilmesi, çalışma gruplarının oluşturulması
|
|
|
2 |
Anlamli ogrenme (Ausubel) ve onorgutleyiciler |
|
|
3 |
Çoklu Zeka Tipleri ve bilgisayar öğretimine uygulamaları
|
|
|
4 |
Coklu Zeka Teorisinin bilgisayar ogretimine entegre edilmesi
|
|
|
5 |
Dewey ve Pragmatizm
|
|
|
6 |
Vyogotsky ve YGA teorisi
|
|
|
7 |
Öğrenmede Yapılandırmacı Yaklaşım felsefesi
|
|
|
8 |
Vize Sınavı |
|
|
9 |
Öğrenmede Yapılandırmacı Yaklaşım felsefesi
|
|
|
10 |
Aktif Öğrenme Stratejileri |
|
|
11 |
Aktif Öğrenme Stratejileri (devam)
|
|
|
12 |
Aktif Öğrenme Stratejileri (devam)
|
|
|
13 |
Aktif Öğrenme Stratejilerinin bilgisayar ogretimine entegre edilmesi
|
|
|
14 |
Aktif Öğrenme Stratejilerinin bilgisayar ogretimine entegre edilmesi (devam) |
|
|
15 |
Proje çalışması |
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
4 |
10 |
40 |
Final Sınavı |
5 |
10 |
50 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
90
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
ÖÇ 1 |
4
|
|
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
4
|
|
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
4
|
|
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
4
|
|
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
|
|
|
ÖÇ 5 |
4
|
|
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek