Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Bilim, teknoloji ve eğitim ilişkisini açıklar. |
2 |
Eğitimde teknoloji kullanımının tarihsel gelişimini açıklar. |
3 |
Öğrenme kuramları ile eğitimde teknoloji kullanımı ilişkisini açıklar. |
4 |
|
5 |
|
6 |
|
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
Ders İçeriğinin Tanıtılması, Beklentilerin Açıklanması
|
|
|
2 |
Bilim, Teknoloji ve Eğitim İlişkisi
|
|
|
3 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımının Tarihsel Gelişimi
|
|
|
4 |
Eğitim Teknolojisi ile ilgili Farklı Tanımlamalar
|
|
|
5 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Öğrenme Kuramları İlişkisi
|
|
|
6 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Öğrenme Kuramları İlişkisi
|
|
|
7 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yön Veren Kuram ve Araştırmalar
|
|
|
8 |
Vize |
|
|
9 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yön Veren Kuram ve Araştırmalar
|
|
|
10 |
Gelişen Teknolojiler ve Yeni Okuryazarlıklar
|
|
|
11 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımınının Analizi ve Eleştirisi
|
|
|
12 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımı - Örnekler
|
|
|
13 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımı - Örnekler
|
|
|
14 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımı - Örnekler
|
|
|
15 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımı - Örnekler
|
|
|
16 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
7 |
10 |
70 |
Final Sınavı |
14 |
10 |
140 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
210
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
ÖÇ 1 |
4
|
|
|
|
4
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
4
|
|
|
|
4
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
4
|
|
|
|
4
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek