Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Kelimeleri doğru vurgulayarak en doğru şekilde ifade edebilme |
2 |
Jest, mimik ve beden dili ögelerini kavrayarak ifadeyi güçlendirme |
3 |
Türkçeyi doğru konuşarak, en önemli kültür ögelerinden olan dili gelecek nesillere doğru aktarma |
4 |
Doğru kelimelerle düşünceyi topluma hatasız aktarma becerisi kazanma |
Yok
Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
İletişim kavramı ve önemi |
|
|
2 |
İnsan sesi ve sesi oluşturan organların incelenmesi |
|
|
3 |
Diyafram kasının tanıtılması ve diyafram egzersizleri |
|
|
4 |
Vokaller ve özellikleri |
|
|
5 |
Vurgu |
|
|
6 |
Hece ve hecelerin vurgulanması |
|
|
7 |
Tonlama |
|
|
8 |
ARA SINAV |
|
|
9 |
Durak |
|
|
10 |
Ulama |
|
|
11 |
beden dili |
|
|
12 |
Sesli harflerin telaffuzu |
|
|
13 |
Sessiz harflerin telaffuzu |
|
|
14 |
Tekerleme ve konuşma egzersizleri |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
2 |
2 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Derse Katılım |
14 |
1 |
14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
7 |
2 |
14 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
14 |
2 |
28 |
Okuma |
14 |
2 |
28 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
88
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
ÖÇ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek