1 |
Ahlak ve Değer’in tanımı |
|
|
2 |
Ahlak ve Değerler ve değerler eğitimiyle ilgili kavramlar |
|
|
3 |
Ahlak ve Değerler eğitiminde kullanılabilecek yöntem ve teknikler |
|
|
4 |
Felsefe Tarihinde Değer Problemi |
|
|
5 |
Değer ve eylem |
|
|
6 |
Normlar |
|
|
7 |
Ahlak ve Değerler-eğitim ilişkisi |
|
|
8 |
Ara sınav |
|
|
9 |
Okul kültürü ve değer eğitimi |
|
|
10 |
Değer ve Hürriyet |
|
|
11 |
Toplumsal ve evrensel değerlerden olan; sorumluluk duygusu, sevgi, yardımlaşma, dayanışma, paylaşma, arkadaşlık, problem çözme, karar alma, kendini tanıma ve ifade edebilme gibi değerlerin fertlere kazandırılmasında eğitimin rolü ve önemi. |
|
|
12 |
Toplumsal ve evrensel değerlerden olan; sorumluluk duygusu, sevgi, yardımlaşma, dayanışma, paylaşma, arkadaşlık, problem çözme, karar alma, kendini tanıma ve ifade edebilme gibi değerlerin fertlere kazandırılmasında eğitimin rolü ve önemi. |
|
|
13 |
Toplumsal ve evrensel değerlerden olan; sorumluluk duygusu, sevgi, yardımlaşma, dayanışma, paylaşma, arkadaşlık, problem çözme, karar alma, kendini tanıma ve ifade edebilme gibi değerlerin fertlere kazandırılmasında eğitimin rolü ve önemi. |
|
|
14 |
Toplumsal ve evrensel değerlerden olan; sorumluluk duygusu, sevgi, yardımlaşma, dayanışma, paylaşma, arkadaşlık, problem çözme, karar alma, kendini tanıma ve ifade edebilme gibi değerlerin fertlere kazandırılmasında eğitimin rolü ve önemi. |
|
|
15 |
Türk halkının dini ve ahlaki değerleri (ampirik çalışmalara göre) |
|
|
16 |
Fınal Sınavı |
|
|