Sınıf Öğretmenliği programı 2003-2004 eğitim-öğretim yılında açılmış olup öğrenci alımına başlamıştır.
Programı başarıyla tamamlayan mezunlara SINIF ÖĞRETMENLİĞİ alanında lisans diploması verilir.
Lisans
Adayların Lise ve dengi okul diplomasına sahip olması ve Üniversite Öğrenci Seçme Sınavı'ndan yeterli puanı almış olması gerekir. Varsa yabancı dil ve özel yetenek ile ilgili giriş koşulları belirtilmelidir.
Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki öğrenmenin tanınması süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Bayburt Üniversitesi'nin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim planlarında yer alan Bilgisayar ve İngilizce gibi dersler için her akademi dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden beklenen öğrenme çıktılarının sağlandığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girebilme hakkına sahiptir. Sınava giren öğrencilerden başarılı olanlar ders programındaki ilgili dersten muaf olurlar.
Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak için 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek.
Sınıf Öğretmenliği Anabilm dalının amacı ilköğretim okullarının birinci kademesinde eğitim öğretim faaliyetlerini nitelikli şekilde yerine getirebilecek öğretmenler yetiştirmektir.
Mezun olan öğrencilemiz mezuniyet sonrasında, eğitim-öğretim sektörünün çeşitli alanlarında çalışmaktadırlar. Bu alanlarda ülkemizin gelişme durumuna paralel olarak kamuda ve özel kurumlarda geniş istihdam olanakları bulunmaktadır.
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla lisansüstü doktora programında öğrenim görebilirler.
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli "Ders Öğretim Planı" nda ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır.
Yeterlilik koşulları ve kurallar bölümündeki koşullar yeterlidir.
Tam Zamanlı
Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Celal BOYRAZ Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü No:118
Temel Eğitim bölümüne bağlı olan Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalının akademik kadrosu 4 Doçent, 1 Dr. Öğr. Üyesi ve 1 Araştırma Görevlisinden oluşmaktadır. Ayrıca, dersler her açıdan yeterli donanıma sahip dersliklerde yürütülmektedir. Bununla birlikte, öğretmenlik uygulaması dersleri Milli Eğitim Bakanlığına bağlı İlkokullarda bölümümüz öğretim elemanları rehberliğinde yürütülmektedir. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında ise kamuya ait farklı kurumlarla işbirliği yapılarak öğrencilerimizin toplumsal hizmetlere katılımları sağlanmaktadır. Temel Eğitim bölümünün anabilim dalları arasında mevcut işbirliği, öğretmen adaylarının yetişmelerine bu yönde de önemli katkılar sağlamaktadır.
1 | Öğrencileri, topluma, çevreye, insan haklarına, sanat ve spora duyarlı bireyler olarak yetiştirir; onlara sürekli araştıran, merak eden ve geleceğe güvenle bakan bir bakış açısı kazandırır. |
2 | Türkçeyi kurallarına uygun ve etkili bir şekilde kullanarak, eğitimin tüm paydaşlarıyla sağlıklı ve güçlü iletişim kurma becerisi geliştirir. |
3 | İlkokul eğitimi için gerekli olan sınıf öğretmenliği alanında kapsamlı ve derinlemesine mesleki bilgi ve donanıma sahiptir. |
4 | Öğretmenlik mesleği ve ilkokul öğretmenliği ile ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, öğretim yöntem ve tekniklerinden en güncel ve çağdaş olanlarını bilir, seçer ve etkin olarak uygular. |
5 | Bilgi ve iletişim teknolojilerini, öğretimin geliştirilmesi ve zenginleştirilmesi amacıyla teknik ve mesleki açıdan etkin bir şekilde kullanabilir. |
6 | Öğretim amaçlarını göz önünde bulundurarak, öğrenme ve öğretme sürecini daha etkili hale getirmek için uygun ve yenilikçi öğrenme ortamları oluşturma yeteneğine sahiptir. |
7 | Atatürk ilkeleri ve inkılâplarına, demokrasiye ve Türk kültürel, manevi, milli ve ahlaki değerlere bağlı, bu değerleri mesleği boyunca yaşam biçimi haline getiren bir öğretmen olur. |
8 | Eğitim-öğretim ortamında, öğrencilerin öğrenme süreçlerini izleme, değerlendirme ve etkili bir şekilde kayıt tutma becerilerini geliştirir. |
9 | Bilimsel ve analitik düşünme yeteneğine sahip olup, öğretim süreçlerinde bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak araştırmacı öğretmen rolünü üstlenir. |
10 | Öğrencilerin gelişimine katkıda bulunacak düzeyde geniş bir genel kültüre sahip olup, alanıyla ilgili yenilikleri ve gelişmeleri sürekli takip eder ve araştırma kültürünü benimser. |
11 | Öğrenciler ve meslektaşlarıyla etkili ve verimli bir iletişim kurar, böylece işbirliği ve dayanışmayı güçlendirir. |
12 | Okul, aile ve öğrenci etkileşiminin önemini bilir ve aile katılımını teşvik eden çalışmalar yapar ve bu çalışmaları kavrar. |
13 | İlkokul çocuklarının gelişimsel özelliklerini ve öğrenme stil, strateji ve biçimlerini bilerek, bu özelliklere uygun olarak etkin planlama, uygulama ve değerlendirme yapar. |
14 | Özel ilgi ve eğitime ihtiyaç duyan çocuklarla ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, bu bilgi ve becerileri etkin ve verimli bir şekilde kullanır. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI101 | Türkçe | İlkokulda Temel Matematık | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI103 | Türkçe | Türkıye Coğrafyası ve Jeopolıtığı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR1 | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı 1 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR2 | Türkçe | Yabancı Dıl 1 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR3 | Türkçe | Türk Dılı 1 | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK-ZR4 | Türkçe | Bılışım Teknolojılerı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB-ZR1 | Türkçe | Eğıtıme Gırış | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR2 | Türkçe | Eğıtım Sosyolojısı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI102 | Türkçe | Çevre Eğıtımı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI104 | Türkçe | İlkokulda Temel Fen Bılımlerı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI106 | Türkçe | Türk Tarıhı ve Kültürü | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
DOY | Türkçe | Dıjıtal Okur Yazarlık | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR5 | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı 2 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR6 | Türkçe | Yabancı Dıl 2 | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR7 | Türkçe | Türk Dılı 2 | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB-ZR3 | Türkçe | Eğıtım Psıkolojısı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR4 | Türkçe | Eğıtım Felsefesı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 20 | 0 | 0 | 33 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI1 | Türkçe | Seçmelı 1 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI201 | Türkçe | İlkokulda Drama | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI203 | Türkçe | Fen Bılımlerı Laboratuvar Uygulamaları | Zorunlu | - | 2 | - | 3 | |
AE-SI205 | Türkçe | İlkokuma ve Yazma Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 6 | |
GK-SI1 | Türkçe | Seçmelı 1 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SI1 | Türkçe | Seçmelı 1 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR5 | Türkçe | Öğretım Teknolojılerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR7 | Türkçe | Türk Eğıtım Tarıhı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 15 | 2 | 0 | 30 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI2 | Türkçe | Seçmelı 2 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI202 | Türkçe | Oyun ve Fızıkı Etkınlıkler Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI204 | Türkçe | Türkçe Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK-SI2 | Türkçe | Seçmelı 2 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR8 | Türkçe | Topluma Hızmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
MB-SI2 | Türkçe | Seçmelı 2 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR6 | Türkçe | Öğretım İlke ve Yöntemlerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR8 | Türkçe | Eğıtımde Araştırma Yöntemlerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 17 | 2 | 0 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI3 | Türkçe | Seçmelı 3 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI301 | Türkçe | Hayat Bılgısı Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI303 | Türkçe | Matematık Öğretımı 1 | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI305 | Türkçe | Fen Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
GK-SI3 | Türkçe | Seçmelı 3 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SI3 | Türkçe | Seçmelı 3 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR10 | Türkçe | Eğıtımde Ahlak ve Etık | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR9 | Türkçe | Sınıf Yönetımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI302 | Türkçe | Sosyal Bılgıler Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI304 | Türkçe | Matematık Öğretımı 2 | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI306 | Türkçe | Dın Kültürü ve Ahlak Bılgısı Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI4 | Türkçe | Seçmelı 4 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SI4 | Türkçe | Seçmelı 4 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SI4 | Türkçe | Seçmelı 4 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR11 | Türkçe | Eğıtımde Ölçme ve Değerlendırme | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR12 | Türkçe | Türk Eğıtım Sıstemı ve Okul Yönetımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI401 | Türkçe | Müzık Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI403 | Türkçe | İlkokulda Yabancı Dıl Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI5 | Türkçe | Seçmelı 5 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SI5 | Türkçe | Seçmelı 5 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SIÖU1 | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması 1 | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MB-ZR14 | Türkçe | Özel Eğıtım ve Kaynaştırma | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 14 | 6 | 0 | 30 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI402 | Türkçe | Karakter ve Değer Eğıtımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
AE-SI404 | Türkçe | Görsel Sanatlar Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI6 | Türkçe | Seçmelı 6 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SI6 | Türkçe | Seçmelı 6 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SIÖU2 | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması 2 | Zorunlu | 2 | 6 | - | 12 | |
MB-ZR16 | Türkçe | Okullarda Rehberlık | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 13 | 6 | 0 | 30 | ||||
AE-SI1 - Seçmeli 1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SIS10 | Türkçe | Sınıf İçı Öğrenmelerın Değerlendırılmesı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SIS11 | Türkçe | Sosyal Becerı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SIS13 | Türkçe | Okuma ve Okuduğunu Anlama Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS15 | Türkçe | Yaratıcı Yazma ve Anlatım | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS16 | Türkçe | İlkokulda Problem Çözme | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS17 | Türkçe | Matematıkte Somutlaştırma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS2 | Türkçe | Çocuk Edebıyatı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SIS5 | Türkçe | İlkokul Ders Kıtapları İncelemesı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SIS6 | Türkçe | İlkokul Programı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SIS7 | Türkçe | İlkokulda Alternatıf Eğıtım Uygulamaları | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SI1 - Seçmeli 1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SEÇ11 | Türkçe | Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SEÇ13 | Türkçe | Sanat ve Estetık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SEÇ18 | Türkçe | Türk Sanatı Tarıhı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SEÇ2 | Türkçe | Beslenme ve Sağlık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SEÇ24 | Türkçe | Mıkroskopta Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ25 | Türkçe | Canlıları Tanıma Rehberı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ26 | Türkçe | Köyde Tarım Etkınlıklerı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ28 | Türkçe | Çalgı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
MB-SI1 - Seçmeli 1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SEÇ15 | Türkçe | Karşılaştırmalı Eğıtım | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SEÇ25 | Türkçe | İlkokulda Teknolojı Tabanlı İçerık Oluşturma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ26 | Türkçe | İlkokulda Düşünme Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ27 | Türkçe | İlkokulda Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ7 | Türkçe | Eğıtımde Drama | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SEÇ8 | Türkçe | Eğıtımde Program Dışı Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SEÇ9 | Türkçe | Eğıtımde Program Gelıştırme | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI2 - Seçmeli 2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-OÖS16 | Türkçe | Çocuklar ıçın Felsefe | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS13 | Türkçe | Okuma ve Okuduğunu Anlama Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS15 | Türkçe | Yaratıcı Yazma ve Anlatım | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS16 | Türkçe | İlkokulda Problem Çözme | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS17 | Türkçe | Matematıkte Somutlaştırma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
GK-SI2 - Seçmeli 2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SEÇ24 | Türkçe | Mıkroskopta Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ25 | Türkçe | Canlıları Tanıma Rehberı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ26 | Türkçe | Köyde Tarım Etkınlıklerı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ28 | Türkçe | Çalgı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
MB-SI2 - Seçmeli 2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SEÇ25 | Türkçe | İlkokulda Teknolojı Tabanlı İçerık Oluşturma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ26 | Türkçe | İlkokulda Düşünme Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ27 | Türkçe | İlkokulda Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ8 | Türkçe | Eğıtımde Program Dışı Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI3 - Seçmeli 3 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-OÖS16 | Türkçe | Çocuklar ıçın Felsefe | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS13 | Türkçe | Okuma ve Okuduğunu Anlama Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS15 | Türkçe | Yaratıcı Yazma ve Anlatım | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS16 | Türkçe | İlkokulda Problem Çözme | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS17 | Türkçe | Matematıkte Somutlaştırma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
GK-SI3 - Seçmeli 3 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SEÇ24 | Türkçe | Mıkroskopta Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ25 | Türkçe | Canlıları Tanıma Rehberı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ26 | Türkçe | Köyde Tarım Etkınlıklerı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
MB-SI3 - Seçmeli 3 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SEÇ25 | Türkçe | İlkokulda Teknolojı Tabanlı İçerık Oluşturma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ26 | Türkçe | İlkokulda Düşünme Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ27 | Türkçe | İlkokulda Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ8 | Türkçe | Eğıtımde Program Dışı Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI4 - Seçmeli 4 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-OÖS16 | Türkçe | Çocuklar ıçın Felsefe | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS13 | Türkçe | Okuma ve Okuduğunu Anlama Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS15 | Türkçe | Yaratıcı Yazma ve Anlatım | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS16 | Türkçe | İlkokulda Problem Çözme | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS17 | Türkçe | Matematıkte Somutlaştırma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
GK-SI4 - Seçmeli 4 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SEÇ24 | Türkçe | Mıkroskopta Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ25 | Türkçe | Canlıları Tanıma Rehberı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ26 | Türkçe | Köyde Tarım Etkınlıklerı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
GK-SEÇ28 | Türkçe | Çalgı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 3 | |
MB-SI4 - Seçmeli 4 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SEÇ25 | Türkçe | İlkokulda Teknolojı Tabanlı İçerık Oluşturma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ26 | Türkçe | İlkokulda Düşünme Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ27 | Türkçe | İlkokulda Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ8 | Türkçe | Eğıtımde Program Dışı Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI5 - Seçmeli 5 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-OÖS16 | Türkçe | Çocuklar ıçın Felsefe | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS13 | Türkçe | Okuma ve Okuduğunu Anlama Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS15 | Türkçe | Yaratıcı Yazma ve Anlatım | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS16 | Türkçe | İlkokulda Problem Çözme | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS17 | Türkçe | Matematıkte Somutlaştırma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SI5 - Seçmeli 5 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SEÇ25 | Türkçe | İlkokulda Teknolojı Tabanlı İçerık Oluşturma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ26 | Türkçe | İlkokulda Düşünme Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ27 | Türkçe | İlkokulda Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ8 | Türkçe | Eğıtımde Program Dışı Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI6 - Seçmeli 6 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-OÖS16 | Türkçe | Çocuklar ıçın Felsefe | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS13 | Türkçe | Okuma ve Okuduğunu Anlama Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS15 | Türkçe | Yaratıcı Yazma ve Anlatım | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS16 | Türkçe | İlkokulda Problem Çözme | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
AE-SIS17 | Türkçe | Matematıkte Somutlaştırma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SI6 - Seçmeli 6 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SEÇ25 | Türkçe | İlkokulda Teknolojı Tabanlı İçerık Oluşturma | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ26 | Türkçe | İlkokulda Düşünme Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ27 | Türkçe | İlkokulda Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | 2 | 4 | |
MB-SEÇ8 | Türkçe | Eğıtımde Program Dışı Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |
1 | Öğrencileri, topluma, çevreye, insan haklarına, sanat ve spora duyarlı bireyler olarak yetiştirir; onlara sürekli araştıran, merak eden ve geleceğe güvenle bakan bir bakış açısı kazandırır. |
2 | Türkçeyi kurallarına uygun ve etkili bir şekilde kullanarak, eğitimin tüm paydaşlarıyla sağlıklı ve güçlü iletişim kurma becerisi geliştirir. |
3 | İlkokul eğitimi için gerekli olan sınıf öğretmenliği alanında kapsamlı ve derinlemesine mesleki bilgi ve donanıma sahiptir. |
4 | Öğretmenlik mesleği ve ilkokul öğretmenliği ile ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, öğretim yöntem ve tekniklerinden en güncel ve çağdaş olanlarını bilir, seçer ve etkin olarak uygular. |
5 | Bilgi ve iletişim teknolojilerini, öğretimin geliştirilmesi ve zenginleştirilmesi amacıyla teknik ve mesleki açıdan etkin bir şekilde kullanabilir. |
6 | Öğretim amaçlarını göz önünde bulundurarak, öğrenme ve öğretme sürecini daha etkili hale getirmek için uygun ve yenilikçi öğrenme ortamları oluşturma yeteneğine sahiptir. |
7 | Atatürk ilkeleri ve inkılâplarına, demokrasiye ve Türk kültürel, manevi, milli ve ahlaki değerlere bağlı, bu değerleri mesleği boyunca yaşam biçimi haline getiren bir öğretmen olur. |
8 | Eğitim-öğretim ortamında, öğrencilerin öğrenme süreçlerini izleme, değerlendirme ve etkili bir şekilde kayıt tutma becerilerini geliştirir. |
9 | Bilimsel ve analitik düşünme yeteneğine sahip olup, öğretim süreçlerinde bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak araştırmacı öğretmen rolünü üstlenir. |
10 | Öğrencilerin gelişimine katkıda bulunacak düzeyde geniş bir genel kültüre sahip olup, alanıyla ilgili yenilikleri ve gelişmeleri sürekli takip eder ve araştırma kültürünü benimser. |
11 | Öğrenciler ve meslektaşlarıyla etkili ve verimli bir iletişim kurar, böylece işbirliği ve dayanışmayı güçlendirir. |
12 | Okul, aile ve öğrenci etkileşiminin önemini bilir ve aile katılımını teşvik eden çalışmalar yapar ve bu çalışmaları kavrar. |
13 | İlkokul çocuklarının gelişimsel özelliklerini ve öğrenme stil, strateji ve biçimlerini bilerek, bu özelliklere uygun olarak etkin planlama, uygulama ve değerlendirme yapar. |
14 | Özel ilgi ve eğitime ihtiyaç duyan çocuklarla ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, bu bilgi ve becerileri etkin ve verimli bir şekilde kullanır. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI101 | Türkçe | İlkokulda Temel Matematık | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI103 | Türkçe | Türkıye Coğrafyası ve Jeopolıtığı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 5 | 0 | 0 | 8 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI102 | Türkçe | Çevre Eğıtımı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI104 | Türkçe | İlkokulda Temel Fen Bılımlerı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SI106 | Türkçe | Türk Tarıhı ve Kültürü | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 7 | 0 | 0 | 13 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI201 | Türkçe | İlkokulda Drama | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
AE-SI203 | Türkçe | Fen Bılımlerı Laboratuvar Uygulamaları | Zorunlu | - | 2 | - | - | |
AE-SI205 | Türkçe | İlkokuma ve Yazma Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
Toplam | 5 | 2 | 0 | 4 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI202 | Türkçe | Oyun ve Fızıkı Etkınlıkler Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
AE-SI204 | Türkçe | Türkçe Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
Toplam | 6 | 0 | 0 | |||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI301 | Türkçe | Hayat Bılgısı Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
AE-SI303 | Türkçe | Matematık Öğretımı 1 | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI305 | Türkçe | Fen Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
Toplam | 9 | 0 | 0 | 8 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI302 | Türkçe | Sosyal Bılgıler Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
AE-SI304 | Türkçe | Matematık Öğretımı 2 | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI306 | Türkçe | Dın Kültürü ve Ahlak Bılgısı Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
Toplam | 9 | 0 | 0 | 4 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI401 | Türkçe | Müzık Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SI403 | Türkçe | İlkokulda Yabancı Dıl Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
MB-SIÖU1 | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması 1 | Zorunlu | 2 | 6 | - | - | |
Toplam | 8 | 6 | 0 | 4 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SI404 | Türkçe | Görsel Sanatlar Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
MB-SIÖU1 | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması 1 | Zorunlu | 2 | 6 | - | - | |
Toplam | 5 | 6 | 0 |
1 | Öğrencileri, topluma, çevreye, insan haklarına, sanat ve spora duyarlı bireyler olarak yetiştirir; onlara sürekli araştıran, merak eden ve geleceğe güvenle bakan bir bakış açısı kazandırır. |
2 | Türkçeyi kurallarına uygun ve etkili bir şekilde kullanarak, eğitimin tüm paydaşlarıyla sağlıklı ve güçlü iletişim kurma becerisi geliştirir. |
3 | İlkokul eğitimi için gerekli olan sınıf öğretmenliği alanında kapsamlı ve derinlemesine mesleki bilgi ve donanıma sahiptir. |
4 | Öğretmenlik mesleği ve ilkokul öğretmenliği ile ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, öğretim yöntem ve tekniklerinden en güncel ve çağdaş olanlarını bilir, seçer ve etkin olarak uygular. |
5 | Bilgi ve iletişim teknolojilerini, öğretimin geliştirilmesi ve zenginleştirilmesi amacıyla teknik ve mesleki açıdan etkin bir şekilde kullanabilir. |
6 | Öğretim amaçlarını göz önünde bulundurarak, öğrenme ve öğretme sürecini daha etkili hale getirmek için uygun ve yenilikçi öğrenme ortamları oluşturma yeteneğine sahiptir. |
7 | Atatürk ilkeleri ve inkılâplarına, demokrasiye ve Türk kültürel, manevi, milli ve ahlaki değerlere bağlı, bu değerleri mesleği boyunca yaşam biçimi haline getiren bir öğretmen olur. |
8 | Eğitim-öğretim ortamında, öğrencilerin öğrenme süreçlerini izleme, değerlendirme ve etkili bir şekilde kayıt tutma becerilerini geliştirir. |
9 | Bilimsel ve analitik düşünme yeteneğine sahip olup, öğretim süreçlerinde bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak araştırmacı öğretmen rolünü üstlenir. |
10 | Öğrencilerin gelişimine katkıda bulunacak düzeyde geniş bir genel kültüre sahip olup, alanıyla ilgili yenilikleri ve gelişmeleri sürekli takip eder ve araştırma kültürünü benimser. |
11 | Öğrenciler ve meslektaşlarıyla etkili ve verimli bir iletişim kurar, böylece işbirliği ve dayanışmayı güçlendirir. |
12 | Okul, aile ve öğrenci etkileşiminin önemini bilir ve aile katılımını teşvik eden çalışmalar yapar ve bu çalışmaları kavrar. |
13 | İlkokul çocuklarının gelişimsel özelliklerini ve öğrenme stil, strateji ve biçimlerini bilerek, bu özelliklere uygun olarak etkin planlama, uygulama ve değerlendirme yapar. |
14 | Özel ilgi ve eğitime ihtiyaç duyan çocuklarla ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, bu bilgi ve becerileri etkin ve verimli bir şekilde kullanır. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ101B | Türkçe | İlkokulda Temel Matematık | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SÖ103B | Türkçe | Türkıye Coğrafyası ve Jeopolıtığı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR1B | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR2B | Türkçe | Yabancı Dıl I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR3B | Türkçe | Türk Dılı I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK-ZR4B | Türkçe | Bılışım Teknolojılerı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB-ZR1B | Türkçe | Eğıtıme Gırış | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR2B | Türkçe | Eğıtım Sosyolojısı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ102B | Türkçe | Çevre Eğıtımı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ104B | Türkçe | İlkokulda Temel Fen Bılımlerı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK-ZR5B | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR6B | Türkçe | Yabancı Dıl II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR7B | Türkçe | Türk Dılı II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB-SÖ1B | Türkçe | Seçmelı 1 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR3B | Türkçe | Eğıtım Psıkolojısı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR4B | Türkçe | Eğıtım Felsefesı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SÖ-DYB | Türkçe | Dıjıtal Okuryazarlık | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 20 | 0 | 0 | 33 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ1B | Türkçe | Seçmelı 1 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ201B | Türkçe | İlkokulda Drama | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ203B | Türkçe | Fen Bılımlerı Laboratuvar Uygulamaları | Zorunlu | - | 2 | - | 3 | |
GK-SÖ1B | Türkçe | Seçmelı 1 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-ZR8B | Türkçe | Topluma Hızmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
MB-SÖ2B | Türkçe | Seçmelı 2 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR10B | Türkçe | Eğıtımde Ahlak ve Etık | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR5B | Türkçe | Öğretım Teknolojılerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR7B | Türkçe | Türk Eğıtım Tarıhı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 15 | 4 | 0 | 30 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ202B | Türkçe | Oyun ve Fızıkı Etkınlıkler Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SÖ204B | Türkçe | Dın Kültürü ve Ahlak Bılgısı Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SÖ206B | Türkçe | Türk Tarıhı ve Kültürü | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ2B | Türkçe | Seçmelı 2 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SÖ2B | Türkçe | Seçmelı 2 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SÖ3B | Türkçe | Seçmelı 3 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR6B | Türkçe | Öğretım İlke ve Yöntemlerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR8B | Türkçe | Eğıtımde Araştırma Yöntemlerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ301B | Türkçe | Hayat Bılgısı Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SÖ303B | Türkçe | Matematık Öğretımı 1 | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SÖ305B | Türkçe | Fen Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SÖ307B | Türkçe | İlkokuma ve Yazma Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 6 | |
AE-SÖ3B | Türkçe | Seçmelı 3 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ4B | Türkçe | Seçmelı 4 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-ZR9B | Türkçe | Sınıf Yönetımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ302B | Türkçe | Sosyal Bılgıler Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SÖ304B | Türkçe | Matematık Öğretımı 2 | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SÖ306B | Türkçe | Türkçe Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SÖ308B | Türkçe | Karakter ve Değer Eğıtımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
AE-SÖ4B | Türkçe | Seçmelı 4 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SÖ3B | Türkçe | Seçmelı 3 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR11B | Türkçe | Eğıtımde Ölçme ve Değerlendırme | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB-ZR12B | Türkçe | Türk Eğıtım Sıstemı ve Okul Yönetımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ401B | Türkçe | Müzık Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SÖ403B | Türkçe | İlkokulda Yabancı Dıl Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
AE-SÖ5B | Türkçe | Seçmelı 5 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ5B | Türkçe | Seçmelı 5 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖÖU1B | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması 1 | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MB-ZR14B | Türkçe | Özel Eğıtım ve Kaynaştırma | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 14 | 6 | 0 | 30 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ404B | Türkçe | Görsel Sanatlar Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
AE-SÖ6B | Türkçe | Seçmelı 6 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SÖ4B | Türkçe | Seçmelı 4 | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SÖ6B | Türkçe | Seçmelı 6 | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖÖU2B | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması 2 | Zorunlu | 2 | 6 | - | 12 | |
MB-ZR16B | Türkçe | Okullarda Rehberlık | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 13 | 6 | 0 | 30 | ||||
MB-SÖ1B - Seçmeli 1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SÖ1B.01 | Türkçe | Karşılaştırmalı Eğıtım | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ1B.04 | Türkçe | Eğıtımde Drama | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ1B - Seçmeli 1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ1B.01 | Türkçe | Sınıf İçı Öğrenmelerın Değerlendırılmesı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SÖ1B - Seçmeli 1 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SÖ1B.01 | Türkçe | Sanat ve Estetık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SÖ1B.02 | Türkçe | Beslenme ve Sağlık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SÖ2B - Seçmeli 2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SÖ2B.01 | Türkçe | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ2B.02 | Türkçe | Eğıtımde Program Gelıştırme | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ2B.03 | Türkçe | Eğıtımde Proje Hazırlama | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ2B - Seçmeli 2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ2B.01 | Türkçe | İlkokul Programı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ2B.02 | Türkçe | Çocuk Edebıyatı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SÖ2B - Seçmeli 2 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SÖ2B.01 | Türkçe | Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SÖ2B.02 | Türkçe | Mıkroskopta Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SÖ2B.03 | Türkçe | Bılım Tarıhı ve Felsefesı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SÖ3B - Seçmeli 3 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SÖ3B.01 | Türkçe | İlkokulda Düşünme Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ3B - Seçmeli 3 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ3B.01 | Türkçe | Sosyal Becerı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ3B.02 | Türkçe | Yaratıcı Yazma ve Anlatım | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ4B - Seçmeli 4 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SÖ4B.01 | Türkçe | Mıkro Öğretım | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ4B.02 | Türkçe | Eleştırel ve Analıtık Düşünme | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ4B - Seçmeli 4 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ4B.01 | Türkçe | İlkokulda Alternatıf Eğıtım Uygulamaları | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SÖ3B - Seçmeli 3 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SÖ3B.01 | Türkçe | Canlıları Tanıma Rehberı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK-SÖ3B.02 | Türkçe | Çalgı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
AE-SÖ5B - Seçmeli 5 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ5B.02 | Türkçe | İlkokulda Problem Çözme | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ5B.03 | Türkçe | Çocuklar İçın Felsefe | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ5B - Seçmeli 5 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SÖ5B.01 | Türkçe | Eğıtımde Program Dışı Etkınlıkler | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB-SÖ5B.02 | Türkçe | İlkokulda Teknolojık Tabanlı İçerık | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ6B - Seçmeli 6 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
AE-SÖ6B.01 | Türkçe | İlkokulda Ders Kıtapları İncelemesı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
AE-SÖ6B.02 | Türkçe | Kapsayıcı Dıl Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GK-SÖ4B - Seçmeli 4 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
GK-SÖ4B.01 | Türkçe | Köyde Tarım Etkınlıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB-SÖ6B - Seçmeli 6 | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
MB-SÖ6B.01 | Türkçe | İlkokulda Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |
1 | Öğrencileri, topluma, çevreye, insan haklarına, sanat ve spora duyarlı bireyler olarak yetiştirir; onlara sürekli araştıran, merak eden ve geleceğe güvenle bakan bir bakış açısı kazandırır. |
2 | Türkçeyi kurallarına uygun ve etkili bir şekilde kullanarak, eğitimin tüm paydaşlarıyla sağlıklı ve güçlü iletişim kurma becerisi geliştirir. |
3 | İlkokul eğitimi için gerekli olan sınıf öğretmenliği alanında kapsamlı ve derinlemesine mesleki bilgi ve donanıma sahiptir. |
4 | Öğretmenlik mesleği ve ilkokul öğretmenliği ile ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, öğretim yöntem ve tekniklerinden en güncel ve çağdaş olanlarını bilir, seçer ve etkin olarak uygular. |
5 | Bilgi ve iletişim teknolojilerini, öğretimin geliştirilmesi ve zenginleştirilmesi amacıyla teknik ve mesleki açıdan etkin bir şekilde kullanabilir. |
6 | Öğretim amaçlarını göz önünde bulundurarak, öğrenme ve öğretme sürecini daha etkili hale getirmek için uygun ve yenilikçi öğrenme ortamları oluşturma yeteneğine sahiptir. |
7 | Atatürk ilkeleri ve inkılâplarına, demokrasiye ve Türk kültürel, manevi, milli ve ahlaki değerlere bağlı, bu değerleri mesleği boyunca yaşam biçimi haline getiren bir öğretmen olur. |
8 | Eğitim-öğretim ortamında, öğrencilerin öğrenme süreçlerini izleme, değerlendirme ve etkili bir şekilde kayıt tutma becerilerini geliştirir. |
9 | Bilimsel ve analitik düşünme yeteneğine sahip olup, öğretim süreçlerinde bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak araştırmacı öğretmen rolünü üstlenir. |
10 | Öğrencilerin gelişimine katkıda bulunacak düzeyde geniş bir genel kültüre sahip olup, alanıyla ilgili yenilikleri ve gelişmeleri sürekli takip eder ve araştırma kültürünü benimser. |
11 | Öğrenciler ve meslektaşlarıyla etkili ve verimli bir iletişim kurar, böylece işbirliği ve dayanışmayı güçlendirir. |
12 | Okul, aile ve öğrenci etkileşiminin önemini bilir ve aile katılımını teşvik eden çalışmalar yapar ve bu çalışmaları kavrar. |
13 | İlkokul çocuklarının gelişimsel özelliklerini ve öğrenme stil, strateji ve biçimlerini bilerek, bu özelliklere uygun olarak etkin planlama, uygulama ve değerlendirme yapar. |
14 | Özel ilgi ve eğitime ihtiyaç duyan çocuklarla ilgili gerekli bilgi ve becerilere sahip olup, bu bilgi ve becerileri etkin ve verimli bir şekilde kullanır. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S101B | Türkçe | Temel Matematık I | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | |
S103B | Türkçe | Genel Bıyolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | |
S105B | Türkçe | Uygarlık Tarıhı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S107B | Türkçe | Türkçe I: Yazılı Anlatım | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S109B | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S111B | Türkçe | Yabancı Dıl I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S113B | Türkçe | Bılgısayar I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 5 | |
S115B | Türkçe | Eğıtım Bılımıne Gırış | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
Toplam | 17 | 2 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S102B | Türkçe | Temel Matematık II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S104B | Türkçe | Genel Kımya | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | |
S106B | Türkçe | Türk Tarıhı ve Kültürü | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S108B | Türkçe | Genel Coğrafya | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S110B | Türkçe | Bılgısayar II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 4 | |
S112B | Türkçe | Türkçe II: Sözlü Anlatım | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S114B | Türkçe | Eğıtım Psıkolojısı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
S116B | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S118B | Türkçe | Yabancı Dıl II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 19 | 2 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S201B | Türkçe | Türk Dılı I: Ses ve Yapı Bılgısı | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S203B | Türkçe | Genel Fızık | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | |
S205B | Türkçe | Müzık | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
S207B | Türkçe | Fen ve Teknolojı Lab.Uyg. I | Zorunlu | - | 3 | - | 5 | |
S209B | Türkçe | Beden Eğıtımı ve Oyun Öğrt. | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
S211B | Türkçe | Öğretım İlke ve Yöntemlerı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
S213B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-I | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ÜSD | Türkçe | Ünıversıte Seçmelı Dersler Grubu | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 13 | 7 | 0 | 27 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
FSEC | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu(Fakülte) | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
S202B | Türkçe | Türk Dılı II: Cüm. ve Metın Bıl. | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
S204B | Türkçe | Çocuk Edebıyatı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S206B | Türkçe | Türkıye Coğr. ve Jeopolıtığı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
S208B | Türkçe | Fen ve Teknolojı Lab.Uyg. II | Zorunlu | - | 3 | - | 5 | |
S210B | Türkçe | Beden Eğt. ve Oyun Öğretımı | Zorunlu | 1 | 2 | - | 2 | |
S212B | Türkçe | Müzık Öğretımı | Zorunlu | 1 | 2 | - | 2 | |
S214B | Türkçe | Güzel Yazı Teknıklerı | Zorunlu | 1 | 2 | - | 2 | |
S216B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-II | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
Toplam | 10 | 9 | 0 | 27 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S301B | Türkçe | Fen ve Teknolojı Öğretımı I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
S303B | Türkçe | İlk Okuma ve Yazma Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
S305B | Türkçe | Matematık Öğretımı I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
S307B | Türkçe | Sınıf Yönetımı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S309B | Türkçe | Ölçme ve Değerlendırme | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
S311B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-III | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
Toplam | 14 | 0 | 0 | 26 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S302B | Türkçe | Fen ve Teknolojı Öğretımı II | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
S304B | Türkçe | Türkçe Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
S306B | Türkçe | Sosyal Bılgıler Öğretımı | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
S308B | Türkçe | Erken Çocukluk Eğıtımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
S310B | Türkçe | Topluma Hızmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | - | 5 | |
S312B | Türkçe | Okul Deneyımı | Zorunlu | 1 | 4 | - | 5 | |
S314B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-IV | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
Toplam | 16 | 6 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S401B | Türkçe | Dın Kül. ve Ahlak Bılg.Öğretımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
S403B | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması I | Zorunlu | 2 | 6 | - | 7 | |
S405B | Türkçe | Cumhurıyet Dönemı Türk Ed. | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
S407B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-V | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
S409B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-V | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
S411B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-V | Seçmeli | - | - | - | 2 | |
S413B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-VI | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
Toplam | 6 | 6 | 0 | 25 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S402B | Türkçe | Türk Eğıtım Tarıhı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S404B | Türkçe | İlköğretımde Kaynaştırma | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S406B | Türkçe | Öğretmenlık Uygulaması II | Zorunlu | 2 | 6 | - | 7 | |
S408B | Türkçe | Türk Eğıt. Sıst. ve Okul Yönet. | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
S410B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-VII | Seçmeli | - | - | - | 4 | |
S412B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-VIII | Seçmeli | - | - | - | 3 | |
S414B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-IX | Seçmeli | - | - | - | 2 | |
S416B | Türkçe | Seçmelı Dersler Grubu-X | Seçmeli | - | - | - | 2 | |
Toplam | 8 | 6 | 0 | 30 | ||||
S213B - Seçmeli Dersler Grubu-I | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S213.1B | Türkçe | Çevre Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
S213.2B | Türkçe | Felsefe | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ÜSD - Üniversite Seçmeli Dersler Grubu | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
ÜS0101.3B2 | Türkçe | Çevre ve Toplum (Mühendıslık Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0103.1B3 | Türkçe | Tarıhı Yapılar (Mühendıslık Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0103.2B3 | Türkçe | Gıda Güvenlığı (Mühendıslık Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0104.2 | Türkçe | Stratejık Yönetım Uygulamaları (Mühendıslık Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0201.8 | Türkçe | Temel Ekonomı (İktısadı ve İdarı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0201.9 | Türkçe | Güncel İktısadı Konular (İktısadı ve İdarı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0202.4 | Türkçe | Bıreysel Yatırımcılık (İktısadı ve İdarı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0202.5 | Türkçe | Karıyer Planlama (İktısadı ve İdarı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0204.3 | Türkçe | Vergıye Gırış (İktısadı ve İdarı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0206.1 | Türkçe | Kent ve Çevre Hakları (İktısadı ve İdarı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0305.2 | Türkçe | Akademık Türkçe (Eğıtım Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0401.25 | Türkçe | Hz. Peygamberın Evrensel Mesajları (İlahıyat Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0501.4 | Türkçe | Türk Kültür Tarıhı (İnsan ve Toplum Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0502.2 | Türkçe | Metın İncelemesı/Roman ve Hıkaye Teorısı (İnsan ve Toplum Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0503.2 | Türkçe | Sosyal Hareketler (İnsan ve Toplum Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0701.12 | Türkçe | Herkes İçın Spor (Spor Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0701.13 | Türkçe | Basketbol (Spor Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0701.14 | Türkçe | Futbol (Spor Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0701.15 | Türkçe | Dart (Spor Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0701.16 | Türkçe | Bısıklet (Spor Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0701.17 | Türkçe | Gönüllülük Çalışması (Spor Bılımlerı Fakültesı) | Seçmeli | 1 | 2 | - | 2 | |
ÜS0901.02 | Türkçe | Organık Tarım Uygulamaları (Uygulamalı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS0902.02 | Türkçe | Lıderlık ve Motıvasyon (Uygulamalı Bılımler Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1001.1B | Türkçe | Renklerın Dılı (Sanat ve Tasarım Fakültesı) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1202.2B2 | Türkçe | Temel Halk Sağlığı (Sağlık Hızmetlerı MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1202.3B2 | Türkçe | İlk Yardımda Temel Uygulamalar (Sağlık Hızmetlerı MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1207.2B | Türkçe | Dıjıtal Sağlık (Sağlık Hızmetlerı MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1301.1B2 | Türkçe | İletışım (Aydıntepe MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1301.2B2 | Türkçe | Gırışımcılık (Aydıntepe MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1302.2B | Türkçe | İş Hukuku(Aydıntepe MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1401.1B2 | Türkçe | Kışısel Gelışım ve Motıvasyon (Demırözü MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1402.1B3 | Türkçe | Evcıl Hayvan Yetıştırıcılığı ve Hayvan Hakları (Demırözü MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1404B | Türkçe | Doğa Koruma (Demırözü MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1405.B2 | Türkçe | İş ve Sosyal Güvenlık Hukuku (Demırözü MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1501.1B2 | Türkçe | İnsan Hakları Hukuku (Adalet MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1603.2B2 | Türkçe | Para ve Banka (Sosyal Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1604.2B2 | Türkçe | Ekonomı Okuryazarlığı (Sosyal Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1608.2B2 | Türkçe | Uygulamalı Dış Tıcaret (Sosyal Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1610.3B | Türkçe | Reklamcılık (Sosyal Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1612.1B | Türkçe | Caterıng (Sosyal Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1701.2B3 | Türkçe | Algorıtma ve Programlama Mantığı (Teknık Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1702.2B3 | Türkçe | Elektrık Enerjısının Tarıhı (Teknık Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1702.3B3 | Türkçe | Matematık ve Yaşam (Teknık Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1704.1B2 | Türkçe | Halkla İlışkıler (Teknık Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
ÜS1713.2B | Türkçe | Sosyal Medya Okumaları (Teknık Bılımler MYO) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
FSEC - Seçmeli Dersler Grubu(Fakülte) | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
FS0301.1 | Türkçe | Eğıtımde Güncel Sorular | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0301.2 | Türkçe | Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0301.3 | Türkçe | SPSS Uygulamaları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0301.4 | Türkçe | Erken Çocukluk ve İlköğretımde Gıda Hıjyen ve Güvenlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0302.1 | Türkçe | Bılgı ve İletışım Teknolojılerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0302.2 | Türkçe | Bılım ve Etık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0302.3 | Türkçe | Kavram Yanılgıları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0302.4 | Türkçe | Fen Öğretımınde Özel Konular | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0304.1 | Türkçe | Web Teknolojılerı ve İnternet Neslı Üzerındekı Etkılerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0304.2 | Türkçe | Kavram Yanılgıları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0304.3 | Türkçe | Geometrı Öğretımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0305.1 | Türkçe | Uygarlık Tarıhı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0305.2 | Türkçe | Okuma Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0306.1 | Türkçe | Aıle İçı İlışkıler ve İletışım | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0306.2 | Türkçe | Uyumsuz Çocukların Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0306.3 | Türkçe | Sosyal Becerı Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0306.4 | Türkçe | Sözsüz İletışım | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0306.5 | Türkçe | Yaşam Dönemlerı ve Uyum Problemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0306.6 | Türkçe | Renkler ve Renklerın Teorısı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.1 | Türkçe | Afet Eğıtımı ve Çevre Bılıncı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.10 | Türkçe | Eğıtımde Toplam Kalıte Yönetımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.11 | Türkçe | Eğıtımın Ekonomık Temellerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.2 | Türkçe | Kavram Yanılgıları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.3 | Türkçe | Eğıtım ve Kalkınma | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.4 | Türkçe | Çevre Bılımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.5 | Türkçe | Değerler Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.6 | Türkçe | Topluma Hızmet Uygulamaları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.7 | Türkçe | Program Gelıştırme | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.8 | Türkçe | Fen Bılgısınde Özel Konular | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0308.9 | Türkçe | Temel Matematık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0309.1 | Türkçe | Dıksıyon I | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0310.1 | Türkçe | Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
FS0310.2 | Türkçe | Bılgı ve İletışım Teknolojılerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
S216B - Seçmeli Dersler Grubu-II | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S216.1B | Türkçe | Öğretım Teknolojılerı ve Materyal Tasarımı | Seçmeli | 2 | 2 | - | 3 | |
S216.2B | Türkçe | Bılımsel Araştırma Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
S311B - Seçmeli Dersler Grubu-III | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S311.1B | Türkçe | Hayat Bılgısı Öğretımı | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
S311.2B | Türkçe | Drama | Seçmeli | 2 | 2 | - | 4 | |
S314B - Seçmeli Dersler Grubu-IV | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S314.1B | Türkçe | Matematık Öğretımı II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
S407B - Seçmeli Dersler Grubu-V | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S407.1B | Türkçe | Görsel Sanatlar Eğıtımı | Seçmeli | 1 | 2 | - | 3 | |
S407.2B | Türkçe | Etkılı İletışım | Seçmeli | 1 | 2 | - | 3 | |
S409B - Seçmeli Dersler Grubu-V | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S409.1B | Türkçe | Rehberlık | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
S411B - Seçmeli Dersler Grubu-V | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S411.1B | Türkçe | Trafık ve İlkyardım | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
S411.2B | Türkçe | Özel Eğıtım | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
S413B - Seçmeli Dersler Grubu-VI | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S413.1B | Türkçe | Eğıtsel Dıjıtal Oyunlar | Seçmeli | 3 | - | - | 3 | |
S413.2B | Türkçe | Zeka Oyunları | Seçmeli | 3 | - | - | 3 | |
S413.3B | Türkçe | Eğıtım Üzerıne Felsefe | Seçmeli | 3 | - | - | 3 | |
S413.4B | Türkçe | Oyunla Matematık Öğretımı | Seçmeli | 3 | - | - | 3 | |
S413.5B | Türkçe | Konu Alanı Ders Kıtabı İncelemesı | Seçmeli | 3 | - | - | 3 | |
S410B - Seçmeli Dersler Grubu-VII | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S410.1B | Türkçe | Bırleştırılmış Sınıflarda Eğıtım | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
S412B - Seçmeli Dersler Grubu-VIII | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S412.1B | Türkçe | Meslekı İngılızce | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
S412.2B | Türkçe | Kavram Yanılgıları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
S414B - Seçmeli Dersler Grubu-IX | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S414.1B | Türkçe | Aıle ve Çocuk Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
S414.2B | Türkçe | Vatandaşlık Bılgısı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
S416B - Seçmeli Dersler Grubu-X | ||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor |
S416.1B | Türkçe | Yaratıcılık ve Eğıtım | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
S416.2B | Türkçe | Eğıtımde Program Gelıştırme | Seçmeli | 2 | - | - | 2 |